STUDIJE SLUČAJA IZ OBLASTI DIZAJNA

U narednim studijama slučajeva koje smo izdvojili, pokušaćemo da vam prezentujemo proces rada i probleme sa kojima smo se susretali u radu, i kako smo ih rešavali.
Sve naše radove možete videti u rubrici PORTFOLIO

2. PRODUKCIJA JOMIL AMBALAŽE     GRAPHIC DESIGN

Jomil grupa predstavlja skup privrednih subjekata povezanih na holding principu. 2014 godine su nam poverili posao redizajna postojećeg programa prehrambenih proizvoda koje imaju u ponudi pod brendom General.
Primarni zadatak je bio osavremeniti i redizajnirati postojeći izgled General šljivovica, pri čemu je klijent želeo da zadrži samo sam naziv General kako bi ne bi potpuno izgubio povezanost sa svojim dotadašnjim potrošačima. Sekundarni zadaci su bili redizajniranje i drugih voćnih rakija koje General ima u ponudi.
Na projektu su bili angažovani dva dizajnera, ilustrator i projekt menadžer.

Prvi zadatak dizajna je podrazumevao prikazivanje određenog tradicionalnog motiva kao elementa koji smo želeli da postoji na ambalaži, ali tako da to bude nenametljivo i elegantno. Želeli smo da povežemo savremeni izgled ambalaže sa određenim tradicionalnim motivom i da to sve prikažemo u svetlu modernog i elegantnog, vizuelno upečatljivog dizajna, sa dozom luksuza. Proizvod je pozicioniran ka gornjem segmentu tržišta.

Problem sa kojim smo se suočili je bilo kako transponovati jedan motiv iz tradicionalnog miljea i osavremeniti ga i dati mu na težini, tako da bude povezan sa samim alkoholnim pićem. Kako je sama flaša koju je klijent želeo da koristi bila oblika šljive, odlučili smo se da taj oblak ispratimo odgovarajućom grafičkom interpretacijom šljive kao glavnog motiva.

Za tu svrhu angažovali smo ilustratora čiji je zadatak bio da napravi vizuelnu interpretaciju plodova šljiva koje bi delovale kao tradicionalni motiv koji bi se koristio posebno, i druge šljive koja bi mogla da se provuče diskretno u pozadini, kao da je crtana slobodoručno i koja bi predstavljala težnju brenda prati savremene tokove vizuelne komunikacije.

Taj koncept se pokazao kao veoma uspešan, te smo taj motiv uspešno inkorporirali u elegantne savremene vizuelne elemente novog izgleda kutije i etikete. Klijent se odlučio da radi kutije u 3 boje, i to crnoj za VIP segment tržišta, bordo kao lux, i teget kao premium kategoriji.

Dizajn ambalaže i etikete je dodatno pojačan imitacijom zlatne boje, upotrebom zlatotiska i UV laka na etiketi, i sa sjajnom plastifikacijom koja je bojama na kutiji dala dubinu. Projekat je uspešno realizovan, a klijent nam je poverio potom i redizajn kompletnog asortimana svojih proizvoda kao i kataloga.

OSTVARIMO KONTAKT

Vaša poruka je uspešno poslata!
Kontaktiraćemo vas u najskorije vreme.


PRATITE NAS